مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 09:452023-01-04سياسي

جان فدا| ولایتمداری در نظر و عمل؛ ویژگی شاخص «حاج قاسم»


سعید اللهیاری، استاد دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند که ایشان (شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی) نرم افزار مقاومت و الگوی مبارزه را به ملت ها تعلیم داد.

و بالأخره با شهادت خود اسم رمز برانگیختگی و بسیج مقاومت در دنیای اسلام شد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی با بسیج تمام امکانات، با برخورداری از امپراتوری رسانه ای و بهره گیری از فناوری های نوین مادی درصدد تحمیل ارزش های ضد اخلاقی مبتنی بر نظام اندیشه لیبرال دموکراسی غرب بر دولت ها و ملت ها هستند، مقابله با آن امر بسیار مهمی است.

این استاد دانشگاه افزود: مردم مظلوم و ستمدیده دنیا به خصوص جهان اسلام در این عرصه اهمیت زیادی دارند و در این رویارویی خصمانه، دشمنان در برخورد با سد مستحکم جبهه مقاومت متحمل شکست های پیاپی و ناکامی در دستیابی به اهداف شوم خود شده اند.

اللهیاری بیان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمریکا و همراهانش در برابر عنوان مقاومت دچار حساسیت اند و به انواع دشمنی با جبهه مقاومت اسلامی کمر بسته اند .

وی تصریح کرد: سالروز شهادت مالک اشتر جبهه مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی بنا به پیشنهاد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| ولایتمداری در نظر و عمل؛ ویژگی شاخص «حاج قاسم»

جان فدا| ولایتمداری در نظر و عمل؛ ویژگی شاخص «حاج قاسم»